Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
Controleer uw bestelling en vul uw gegevens in.
Accepteer de voorwaarden en betaal uw bestelling. U ontvangt binnen 1 uur een bevestigingsemail van ons met de details van uw bestelling en betaling.
Verwijder uw cookies en probeer het opnieuw.
Staat uw bestelling niet bij 'Bestellingen' in uw shop account? En u heeft meer dan 1 uur geleden besteld? Neem dan contact op met de klantenservice. Als uw bestelling niet gelukt is betalen we u automatisch terug.
1. Meld het artikel dat U eigenlijk besteld hebt, maar niet hebt ontvangen als retour aan.
2. Stuur het artikel dat u niet besteld hebt op.
3. Bestel zelf het juiste artikel (nog een keer), dan heeft u hem het snelste in huis.
U kunt uw geplaatste bestelling niet meer aanpassen. Wat u wel kunt doen? Zolang uw artikel nog niet verzonden is, kunt u annuleren via de link 'Artikel annuleren' in uw account. We mailen u als de annulering gelukt is en na verwerking, betalen we u terug. Lukt dit niet? Dan kunt u altijd binnen de retourtermijn retourneren. U krijgt dan na verwerking van uw retour uw geld terug.